oncontextmenu="return false"

Körkort!!

Nu ska jag ta tag i det. Ska till optikern i morgon o kolla synen. Man får tydligen vänta 2 mån innan man kan få sitt körkorttillstånd, men jag hoppas att det går snabbare. Va i stan i går med min syster skulle handla lite kläder men det blev mest till Albin som vanligt.

Undra varför jag inte kan sätta in bilder här? Det har försvunnit. jävla mög.

Lördag igen!!

Ja då är det lördag igen. Tycker att det är himla skönt att Daniel bara jobbar lördagar o söndagar för annars hade det blivigt väldigt drygt. Jag får nog börja försöka ta mitt körkort snart, så man kan köra ut o göra saker själv. Albin har börjat o vakna på nätterna vilket är jävligt störigt för jag har svårt för o somna, så jag får inte många timmars sömn :(. Men jag tror att det har med o göra att vi har för varmt i sov rummet, ska sänka graderna o låta Albin sova med bara blöja inatt, så vi får se om det hjälper.

Nej jag får snart börja med maten så den är färdig till Daniel kommer hem.

hej hej!!!

Dop

Ja nu är det över. Albin skötte sig alleles utmärkt i kyrkan, så duktig han är. God mat o fina presenter med. Oskar Elias Albin heter han. Kan inte skriva mer nu för Albin är sur.Hej hej

Vägt

I dag så har man varit o vägt Albin 8340 g och 66 lång. Sen har man varit på mc donalds. I går var vi o hälsade på Albins gammelfarmor o morfar det va trevligt eftersom dom inte har träffat Albin sen han va nyfödd



301884-30

6 månader

Ja idag blir Albin 1 halv år gammal. Man kan ju undra var tiden har tagit vägen. Han ska få en present i morgon för jag har inte hunnit idag. Har varit på familje träff idag o sen har jag faktiskt klippt mig, Kan inte komma på när jag klippte mig sist så mitt hår va jävligt slitet. I morgon blir det nog att åka in till stan, Albin behöver en jacka o jag behöver kanske lite kläder jag med :)

Nej nu ska jag nog gå och ta mig en cola och sätta mig framför teven.

Hum jävla blogg jag skrev detta i går. 

O några bilder går det inte att få in heller.



                                                                               

Trött!!!

Jag fattar inte varför jag inte kan sova på nätterna. Inatt eller i morse  så somnade jag kl 6. sen upp igen vid 9 när Albin vakna. Tänkte passa på att sova en stund nu när Albin sover men det går inte, jag kan inte. Tycker inte att det ska behöva gå så långt att jag måste ta sömntabletter för det tänker jag fan inte göra dels för att jag är rädd för att jag inte ska höra Albin om han vaknar o sen vill jag inte käka en massa "karameller" heller. Men jag måste ju fan sova.

Vi ska inte göra något speciellt idag, Daniel ska ju jobba i morgon men vi ska iallafall åka o handla idag. Sen vet jag inte vad man hittar på äter lite gott kanske o sen mys framför teven.


Allt  för mig för tillfället.


                                       301884-26

Haha

Fan vad yr jag är det är ju fan inte onsdag kväll idag. Aja svårt att hålla reda på dagarna.

Onsdag kväll!!!

Ja då sitter man här igen. Pojken sover o Daniel är iväg. Vi va hos Albins farmor o farfar innan en sväng o det va trevligt.

Sitter här o funderar på var man kan beställa tårtor till Albins dop. Någon som vet ett bra ställe i hlm lr i K-stad? så får ni gärna berätta. Skulle va roligt med en tårta med en bild på Albin, fast dom är väl skit dyra.

Jadå är det snart helg igen. Daniel jobbar så det blir bara jag o Albin som får hitta på något kuligt.




301884-23 ALBIN

onsdag

Ja vi har inte gjprt så mycket i dag, vatt o hälsat på Albins "morfar" i sibbhult. Ska inte göra så mycket mer idag mer är att kränga i mig lite mat sen får vi se hur det ska gå när jag ska sova eller ja sova o sova försöka sova iallafall. piss äär det o inte kunna sova. 





                             301884-27


                                            hej hej

Kan inte...

sova på nätterna längre, i natt har jag bara sovit i 3 timmar. Ligger o lyssnar så att Albin andas o sen läser jag en massa skit på datan o det underlättar inte precis. Fan jag vet inte vad jag hade gjort om Albin hade dött i psd.


Nu har man skickat efter en dopklänning till Albin, är ju dop om 2 veckor. Bättre sen en aldrig, skulle haft dop för länge sedan men så har inte fallet blivigt. Kan inte fatta att Albin snart är 6 månader, jävla vad tiden går snabbt. Fast denna tiden är ju ganska rolig händer ju nya saker hela tiden tycker man. Snart är det dax för 6 månaders kollen, får se hur mycket tjockisen gått upp :) sist vägde han 7830 g och va 63,5 lång hihi en liten kortis men det har han iallafall fått från mig.

                                                           Nej det va allt för mig för tillfället.


                                                                           ♥
Albin♥



                                
                                                                           

Vad gör man?

Albin sover för natten o daniel är inte hemma, tråk. Jag vill sola, va as länge sedan jag gjorde det, innan Albin kom o det är ju ändå snart 6 månader sen. Va ute en stund med Albin innan han tycker om att va ute, men han tycker mindre om att ligga ner.
Får se vad man hittar på i morgon,  kanske åka in en sväng till stan. synd att man inte har körkort bara, hatar att åka buss.


Begravning

Va på begravning i onsdags. Min styvpappa har gått bort. Väldigt fin begravning men himla sorgligt, jag hatar att gå på begravningar. Har väl inte hänt så mycket mer har mest tagit det lugnt.


Albin sover nu så jag kanske får se till o göra något vettigt.


R.i.p Stefan Holm


RSS 2.0