oncontextmenu="return false"

Ambulans

I onsdags så ringde Daniel mig när jag satt på bussen på väg hem och sa att Albin♥ hade trillat på dagis och slagigt i huvudet. Han sa att det va svårt att få kontakt  med han och ögonen rullade upp och ner. 10 sekunder efter att daniel hade ringt mig så kom ambulansen med blåljusen på. Fick panik men jag kunde ju inte göra så mycket i och med att jag satt på bussen. När bussen var framme i sösdala så tog jag cysklen till vårdcentralen. Ambulansen stod där med Albin och daniel. Jag hoppa in i ambulansen med albin och daniel tog bilen till akuten. Han fick röntkas och det visade sig att han hade fått hjärnskakning mitt lilla ♥. Vi fick stanna över natten för observation. Albin fick ha en slang i armen. Personalen blev helt chockade  
för Albin sa inte ett ljud, mammas duktiga kille. Nej det va helt klart den värsta dagen/natten sen jag blev mamma. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

Nu är han relativt pigg igen, men han ska vila mycket, men hur lätt är det att få en 2,5 åring att vara still i mer än 10 min.


Idag har vi mest tagigt det lungt, Albin och jag har bakat pepparkakor.
Ljust i skrivande stund så sitter eller nej föresten  så står Albin upp i soffan och kollar på svampbob fyrkant.




Idag är det dax



Blir att åka till k-stad och kolla på Lars winnerbäck. Först in till hlm till Lindas jobbar kompis och dricka några öl sen vidare mot k-stad.


Fredag

Tittade in hos Therese och såg sådana bestick jag har letat efter till Albin, Så nu är dom på väg hem till Albin. Ni hittar dom här. Albin är väldigt bråkig med maten ibland så jag tänkte att det blir roligare att äta med roliga bestick.


 Snart lördag och då är det dax för winnerbäck :)

Hej


Jävla "svin" spruta

Jag var som sagt och tog svin sprutan igår, vilket gjorde ganska ont. Fick  väldigt ont i armen och sen frös jag som en gnu.  Natten till idag har inte varit så speciellt bra, kunde inte sova för jag hade så ont i armen, sen kunde jag ju inte vända mig heller. Trodde det skulle ha försvunnit till i dag men icke  Jag som skulle städa och fixa lite, men det får vänta till lite senare.





Hej så länge


Tävling


Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos

PirumParum i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!

Onsdag!!!

Vad här hänt? Inte mycket faktiskt.
I lördags så va vi bjudna på middag hos Linda Och David, kyckling bjöds det på, mycket gott. Resten av dagarna kommer jag inte ihåg, så med andra ord har det inte hänt något roligt. I dag så har jag varit i skolan lika så i morgon och på fredag. På fredag så har vi prov i psykologi, får se hur d går.


Har fått en kallelse till att ta sprutan för svininfluensan men vitti fan om jag ska ta den, för min del så bryr jag mig inte om jag får skiten men det är Albin jag tänker på, vill ju inte att han ska få den. Aja jag har några dagar till på mig att bestämma mig.



(Nya tvn)





   




Nej nu har jag inte något mer att skriva. 

  




RSS 2.0