oncontextmenu="return false"

Sliten

Va på hässleholms dagarna i går. Faktiskt rätt roligt träffa många man kände. Jag är faktiskt lite bakis idag o d är inte så kul när man har en liten bebis att ta hand om. Nej nu ska jag gå o laga mat till Danie för han kommer hem snart...       



                                              Love u min lilla plutt                                                                                                                                                                                  

Snuffen

301884-2

sötast i världen. Mamma älskar dig!!!

Fredag!!!

image1Jag tror att min lilla Albin håller på att få tänder, han är så gnällig. I vanliga fall så är han hur gå som helst, skrattar o "pratar" hela tiden. Har hört att dom kan få tänder i tidig ålder, min lilla prins är ju bara 4 månader snart.  I morgon ska jag o min syster in till hässleholms dagarna så farmor o farfar får passa Albin. Fast d är inte säkert att dom kunde för dom är i stugan, annars får han va hemma hos pappa men d är lite synd för han ska jobba börjar 5 på morgonen o slutar 7 på kvällen. 

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0