oncontextmenu="return false"

Albin bus






Extra pengar?

Det har kommit en till gratis sida, det är ungefär samma som på alla dom andra. Man ska samla poäng  värva medlemmar och kolla på erbjudande.
Bli medlem du oxå och få lite extra inkomst, det är ju  aldrig fel.

Här kan du bli medlem
↑ *Länk*

The Hottie and the Nottie

Har ni inte sett the hotie and the nottie så se den, den är faktiskt rolig, är igen teligen inget stort fan av Paris Hilton, tycker inte om henne alls om jag ska vara ärlig, men filmen va i allafall rolig.

Har hänt en hel del sen sist jag skrev bland annat så åkte vi till IKEA igår, i looove IKEA. Hitta lite saker som fick följa med hem.

Idag händer det inte så mycket det är ju söndag om ingen har märkt det.


Duktig gosse jag har som hjälper mamma att städa

Lika som bär

Håller ni inte med?

Hjärtat 17 månader


14:22

Har dom inget vettigare att skriva om?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under ← Länk

Jag har iallafall inte märkt att jorden har gått under än. Någon annan somhar det?

12:20

När jag vaknade i morse tror ni att min bula va borta? Nej det var den inte. Så jag ringde in till tandläkaren, fick en tid vid 15:20 idag. Annars så händer det inte så mycket idag, tar en paus från städandet, det är ju så jävla roligt att städa *NOT*
Återkommer kanske sen med någon intressant som har hänt.

Öppna förskolan och tandläkar jävlen

Albin fick leka av sig på öppna förskolan idag, sen bar det av hemåt o invänta Daniel som skulle köra mig till tandläkaren. Jag rotfyllde en tand så nu är man 750 kr fattigare + ett upp svullen kind. Dom sa att det skulle lägga sig men det har det fan inte gjort. Jag ser inte klok ut. Slänger upp en bild så ni får se.





Fint va? Ha ha nej men har det inte försvunnit till i morgon så åker jag in där igen. Ont har jag oxå kan jag påpeka

Sötis

Här var inte Albin så gammal.

Andra bilturen

Igår körde jag bil för andra gången i mitt liv, det gick väl sådär. Det är mycket svårare än det ser ut kan jag säga. Idag är det dax igen så jag hoppas att det går bättre idag.

Har städat lite idag men jag avslutade det ganska snabbt, har ingen lust alls till att städa idag.

Jag vill till höör idag och festa men som vanligt så har vi ingen barnvakt som vill ställa upp.

Min sötnöt

Hände inte så mycket igår. Tvätta lite sen gick vi till affären och sen till lekplatsen med farmor, sen hem till fatmor o farfar och kolla på idol. Gick hem vi 9 tiden, farmor och farfar fick följa mig en bit för det är lite läskigt att gå bakom slottet för där finns nästan inga lampor.

Idag har det än så länge inte hänt något spännande,. Ska ut och övningsköra lite sen är det tänkt, och då får Albin hem och busa med farmor och farfar lite.

Här kommer lite bilder från igår.

















Hej så länge

Punkaren Albin







Har ni några bra tips på vad jag ska göra med Albin?
Han hatar att tvätta håret, blir nästan hysterisk.  Har köpt en sådan ful mössa man sätter på huvudet, men det tycker han inte heller om.

Akuten

Ja som sagt så skulle vi till Albins farmor och farfar i lördags på kräftskiva vi stanna i en kvart sen fick vi åka in men Albin till akuten i Hässleholm, han hade svårt för att andas. Han fick in halera luft rörsvidgande men det hjälpte inte så dom skickade vidare oss till csk i Kristianstad Dom i Hässleholm faxade över papper till k-stad så vi skulle slippa vänta, men vänta fick vi göra ändå i 1½ timme, så Daniel gick och frågade varför vi inte fick komma in då säger tanten att nej vi har inga rum lediga, men herregud släng ut någon annan och in med Albin han var trött och kunde knappt andas stackaren. Men tillsist så kom vi in iallafall så Albin fick in halera lite mer men tror ni att det hjälpte? nej det gjorde det inte så vi blev inlagda på barnavdelningen och vi kom hem igår. Albin mår mycket bättre nu men han är fortfarande förkyld och hostar. Det är tydligen något virus som går nu, läkaren sa att det är många barn som har kommit in med samma problem som Albin. Vi har fått medicin till Albin som han ska ta nu, vilket han inte tycker om alls stackaren det är en son mask man ska sätta över näsan på han.


Idag var det dax i gen att åka in till sjukhuset i k-stad och kolla Albin hjärta han hade ju 2 blåsljud på hjärtat när han föddes, men nu har det växt igen tack och lov. Så nu får vi hoppas att det viruset försvinner och inte kommer tillbaka mer.

Nej pallar inte skriva mer nu så hej hej

RSS 2.0