oncontextmenu="return false"

Ett år äldre

Ja jag får väl gratulera mig  själv på 24 års dagen :)
Blir inget firande iallafall.


  

Skånes djurpark

Självklart så tog batterierna i kameran slut efter bara 2 kort, så mobil telefonen fick åka fram.


























Nej nu får det vara bra med bilder.

                                                                                

Vill ha


Måndag

.Albin sitter och kollar på bolibompa nu. Så då passar jag på att skriva lite. Måndag idag och inget vidare väder, så då får man passa på att städa. Snart börjar man plugga, jag längtar faktiskt lite efter det har ju inte pluggat på en massa år nu fast å andra sidan så är det rätt skönt att vara hemma med. Nej men det ska faktiskt bli kul att få komma ut och träffa lite folk. Ska ringa till dagiset nu i veckan och höra hur det går, skicka ju in ansökan för någon vecka sedan, men har inte hört något, men det är ju semester och allt nu så man får kanske vänta i någon dag.

Skriver mer sen när det händer något


  










 


lockar med plattång




Har kollat på denna video 37 ggr men får fan inte till det. Hur svårt kan det vara egentligen?

Onsdag

Här sitter jag och Albin sitter framför tv en och tittar på barnkanalen och Daniel har åkt i väg till västerås power big meet. Känns faktiskt lite ensamt här. Jag och Albin får klara oss själva tills på söndag :( Hatar att vara själv så länge, ja och sen måste jag sova helt själv i den stora sängen :( Nä fy vill inte skriva mer om det blir nästa lite ledsen.

Jaja nu till något annat. Jag kom in på dom kurserna jag sökte, så nu ska man börja plugga i augusti :) Känns skönt att ha något att göra. Nu får jag bara hoppas att Albin kommer in på dagis oxå. Jag ska iallafall börja läsa webbdesign, psykologi och kallkyl A. Det kommer nog att gå bra. Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen bredvid Albin och vila huvudet lite, tycker jag har huvudvärk idag.




pappa Daniel och Albin

RSS 2.0