oncontextmenu="return false"

Sjuk

Albin har blivigt förkyld för tredje gången i sitt liv. Vilket betyder en väldigt trött mamma och pappa.Albin har vaknat över 10 gånger inatt, skrikigt somnat osv osv. Hoppas innerligt att det går över snabbt., 
Vi skulle på kräftskiva på lördag men vi får se hur det blir med det.

Här kommer några bilder på min sjukling.










stan

Ja som sagt det blev en runda på stan idag, rände lite i affärer, hitta lite kläder till Albin Sen blev det fika o lite mer rännande. Jag kunde inte låta bli att köpa vagnen som jag skrev om igår, så nu har man 2 vagnar men det är bra för den nya vagnen är det ju en väldigt liten korg på, så den gamla kan jag ha när jag ska till affären.


nya vagnen



gamla vagnen.

som ni ser så är det ju väldigt skillnad på korgarna

Rutschkana och ny vagn

Albin viska till mig att han ville ha en rutschkana*stavas?* så jag ska nog köpa denna..




Skulle vilja ha en ny vagn till Albin


Denna tycker jag är fin eller kanske den bruna men Daniel tyckte den blå var finast.

Öppna förskolan

Albin och jag gick till öppna förskolan idag, vi vaknade lite sent så vi hann inte vara där så länge; Albin blev arg som ett bi när vi skulle gå , han ville leka mer med bilarna :) Men han lugna sig när vi gick.

I morgon blir det stan med Pernilla och lilla Thea. Idag blir det nog mest att städa o plocka undan sen ska jag tjata lite på Daniel om vi inte kan övningsköra lite :)













Här är 2 bilder på Albin och Thea *gamla bilder*

Grattis



För det är ingen vanlig dag  för det är Cassandras födelsedag

Grattis på 4 års dagen.

Plutten















Min första bil tur

Ja idag har jag kört bil för första gången i mitt  liv, det gick faktiskt bra, visst det är inte lätt men jag ska nog få kläm på det :) Det blir till att öva och öva.

Har faktiskt inte mycket mer att skriva idag, så jag sätter punkt för idag.

Pigg o vaken

Ja Albin är piggare än piggast vilket inte är så bra för jag vill sova.









Ja vad kan man göra? Jag får väl snällt vänta tills han blir trött.

Ögonläkaren

Vi va hos ögonläkaren i dag med Albin. Innan så skelande han mycket så vi tyckte det ba bästatt kolla upp det. Mem det var inget fel på hans  ögon som tur var.

Har kommer lite bilder på Albin från idag.






Albin somnade i våran säng kl 6 o han sover fortfarande vilket inte är så bra för då kommer han att vara vaken halva natten idag, o det är jag inte så pigg på. Så jag måste nog väcka han nu.

Övningsköra

Idag fick vi hem lappen om att Daniel är godkänd som handledare. Så jag får börja övningsköra nu..

Ja säger jag bara.

Nej nu är det dax dör Albin att äta gröt.


15/8 2008

Hjärta blir 16 månader idag..



Bvc

Idag så var det dax för vikt och längd för Albins del. Så nu väger han 10.480 och är 79 lång. Han följer sin kurva perfekt igen. Bvc tanten trodde att Albin strula med maten för att han inte får äta själv, så han får väl helt enkelt äta själv då och då vet jag hur det kommer att sluta, väldigt mycket kladd.




( Då 2385 g och 44 lång)



( Nu 10.480 och 79 lång)

Tävling

Jag tävlar om ett valfritt plagg ur Rockefella´s

sortiment Muppsan´s blogg

Tävla HÄR du oxå


sjukt trött

Ja som rubriken lyder så är jag väldigt trött och det beror på en viss liten Albin. Albin vakna kl 3 inatt och va pigg som en piggelin så jag tog upp han och la han i vår säng, men Albin skulle inte ligga still, sparka krypa runt i sängen. Ja så det känns som om han har sovit 3 timmar inatt.

Albin har börjat strula med maten, vilket han aldrig har gjort innan, han har ätit några mackor till frukost och sen har jag fått i han 2 skedar mat ja och sen har han krängt en massa rån och dricka + välling när han gick och la sig. Det är inte likt Albin att äta så lite.







Nej nu väntar nog sängen..


Lite bilder på min prins






















Albin satt och lekte på golvet sen blev det helt tyst, jaha tänkte jag då hittar han på bus men icke han hade somnat på golvet..


Presentkort

Samla poäng och få ett presentkort på kicks.
Bli medlem här



Market2member

Eftersom alla tjatar om att man ska vara medlem i market2member, så tänkte jag att det är väl lika bra att bli medlem då.
Vill du oxå bli medlem så kan du enkelt bli det här



Market2Member

Imse vimse spindel

Kolla precis på imse vimse spindel så nu vågar jag inte gå ut och röka, kommer förmodligen inte kunna sova heller.



 Kan ju nämna att jag hatar spindlar.

Bilder

      

(Albin o farmor i stugan)


   
Syster o plutt



Min pluttas

Pillar lite

håller på att fixa min blogg, men jag kom på att jag inte pallar så det får vänta...

RSS 2.0