oncontextmenu="return false"

23 år

Ja i dag blir man 23 år.

Grattis till mig


sommaren är kort


premiärtur

För första gången i sitt liv fick Albin åka cykel igår. Vi tog en liten cykel runda igår, ganska jobbigt när det är så varmt men vi överlevde det.

   Jag och Daniel har sagt att vi ska cykla en runda varje dag, det är bra för fläsket :)  Nej nu har jag inte tid att sitta här mer ska ut i det fina vädret.
                                           
                                            
                                       
                                             
                                          
                                           
                                          

       

Albin nere i källaren eller ja man ser bara hjälmen

...

Fan vad svårt det är med rubriker, kommer aldrig på någon bra rubrik.
Idag har det varit himla fint väder, inte ett moln så långt ögat kan nå så då passa jag på att sola när Albin sov och Daniel måla huset. Det blir en lugn fredag idag. I morgon så kanske vi åker ut till Albins farmor och farfar i stugan.
Nej nu ska jag nog ut en runda till.

Albin

Tänkte skriva lite ord Albin kan säga
Mamma
Pappa
tack
wow wow
katt
bapp= napp
bääää
maa = mjao
Hej
Mer

Kommer inte på mer förtillfället han kan säkert mer.
Igår hörde jag han säga  aa min bapp.

Idag har det inte hänt allt för mycket, bara varit ute och busat med Albin. Albin fick åka fyrhjuling med sin pappa idag (bara på gräsmattan) det tyckte han va kul för sen gick han och brumma hela tiden.

Reduxin

Jag har beställt reduxin som tydligen ska öka fettförbränningen, jag ger det 1 månad går jag inte ner då så går jag väl ha kvar mina gravid kilo.

Albin sover nu så man kanske skulle göra något vettigt.

Här är lite bilder på Albin när han klättrar upp i sin fåtölj i sitt rum o självklart så måste man ju slänga bort allt som var i fåtöljen.

        

Har en lite fråga till er som har små barn
När tycker ni att dom är förstora för att ha body?
Jag tycker att Albin redan är för stor för att ha body, men det är bra att ha när han sover för han blir så varm om han ska ha pyjamas

Vad händer idag?

Daniel är ute och målar huset och Albin leker på sitt rum och här sitter jag o gör inget vettigt. Hoppas att det ska bli fint väder så man kan vara ute lite. Nej nu slka jag kolla lite bloggar

Andys lekland

Jag och min syster o Albin så klart har varit på andys lekland. Albin tyvker det är lika roligt varje gång.
Här kommer lite bilder iallafall.

                  

Lördag!!!

Vet i fan vad man ska göra idag, men något måste man ju hitta på kan ju inte bara sitta inne på röven och glo.

Albin springer runt här som en yr höna, antar att han oxå tycker det är tråkigt. Vi får vänta tills pappa kommer hem så får vi fråga han om vi inte kan köra någonstans.

Nej nu får jag sysselsätta Albin här innan han river huset

50 år

Idag skulle min mamma ha blivigt 50 år.




(Gammal bild)






R.i.p Mamma




Här är en liten artikel om det

Tre döda i våldsam villabrand
Tre personer brändes tidigt i går morse inne i en villa i Skyrup.
  Två flickor i 15-årsåldern räddade livet genom att hoppa ut genom ett fönster.
  
Larmet om brandet i en fastighet i Skyrup utanför Tyringe i nordöstra Skåne kom strax före klockan sex i går morse.
  I huset befann sig en 41-årig man, hans 15-årige son och mannens 42-åriga sambo.
  Även kvinnans dotter och en annan flicka fanns i huset. Båda är i 15-årsåldern.
  Huset var helt rökfyllt med tjock svart rök när räddningstjänsten kom till platsen.
  När rökdykare sattes in i det brinnande huset fann de den 41-årige mannen, hans sambo och son döda.
  Flickorna lyckades hoppa ut genom ett fönster på nedre våningen. De klarade sig oskadda, men var chockade.
  Polisen vet inte hur branden har uppkommit. I går genomfördes en teknisk undersökning på brandplatsen. Resultatet väntas bli färdigt tidigast i dag, men polisen misstänker inget brott.
  Familjen använde villan för boende året runt.

Mammas sötis

           

Mer besökare

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Emmelie22

skånes djurpark




              


Albin tyckte det var jätte roligt.

Lite bilder!!!!





                 


          

Albin diggar!!!

Lite dålig kvalitet men har spelat in från min mobil.


 

Photoshop

Har skaffat mig det nu men hur f*n fungerar det? Fattar nada..

Mitt hjärta




Kattungar

Titta här vad jag och Albin har hittat



En har problem med sitt ena öga, men jag har tvättat rent det nu. vet inte vad det kan vara men det klibbar ihop.


Denna är skit söt med en svart fläck på huvudet och en svart svans.

Vi kan ju inte ha kvar alla, så vi får skänka bort dom när dom är 12 veckor gammla ja förutom den gul vit svarte  för den måste jag ha kvar :)

Nej nu ska jag gå och byta blya på Albin här , det luktar inte hallon här precis.

Hej hej

Ingen som vill ha en kattunge föresten?

Torsdag

Idag har vi inte gjort allt för mycket, jag o Albin har vatt o handlat med "morfar" sen har vi mest tagigt det lungt.
I morgon ska nog jag o albin gå och kolla på bää som Albin säger.
Ja sen är det ju fredag i morgon o jag skulle vilja till K-dagarna, men d blir nog inte så för jag har ingen barnvakt.

Nej nu ska jag nog gå och göra mig en räkmacka




Mammas hjärta





Köpte en ny dator igår, så änteligen kan man göra lite saker...

RSS 2.0