oncontextmenu="return false"

Sommar och sol

Det är dåligt med skrivande här men vad fan jag är hellre ute i solen.




Farmor och Albin ute på promenad i torsö
.

Skriver mer när jag har lust och ork

???

Min text vill inte komma med i inlägget under. Mysko. Jaja höres sen

Stan



kkk

Måndag

Vet ej vad som händer idag, tror att vi ska in till stan med Sandra. Jag och Sandra ska börja plugga efter sommaren är det tänkt och Albin ska in på dagis. Så det är nog hög tid att jag skickar in dagis papperna nu snart. Det här med att plugga är egentligen inte min sak, har nog aldrig tyckt om det och kommer nog aldrig att göra det heller, men jag blir så illa tvungen att plugga nu för annars kommer jag aldrig att få ett jobb :(
Nej dax att fixa till oss sen höra med Sandra hur vi ska göra idag.






Dagarna flyter på

Har inte skrivigt här på länge, men har inget intressant att skriva känns det som.
Men vi fick iallafall katt bebisar igår :) himla söta


Idag har vi inget inplanerat får väl ta kvällen som den kommer.
Skriver mer senare

RSS 2.0