oncontextmenu="return false"

Tävling

Jag vann ju tävlingen i Nikitas

blogg, så man kan ju hoppas på tur även denna gång.






"Jag vill vinna ett presentkort värt 300kr från MinPluddeVutt hos Tant Ulrika!"











"Jag vill vinna ett presentkort värt 300kr från Klkids - märkeskläder för barn & ungdom hos Tant Ulrika"



Lunginflammation

Natten till fredags va ingen höjdare här hemma. Jag va helt säker på att Albin hade fått svininfluensan, han snorade hade feber och hostade + att han kräkte. Så i fredags åkte vi iväg med han till vårdcentralen här i sösdala. Docktorn kom snabbt fram till att han hade lunginflammation, stackars lilla ♥. Han skrev ut medicin till han, som han ska ta 3 ggr om dagen. I början va det ett hetvete att få i han det, men nu går det mycket bättre. Det känns ju för jävligt att man måste behöva hålla fast han och tvinga i han medicinen, men man är ju så illa tvungen.

Så vår helg har spenderats inomhus, men idag så tänkte jag att vi ska gå till farmor ett tag, han måste ju få lite frisk luft oxå. 


                                                          

Dagis kort



Albins dagis kort.
Söt som socker


Tävling!!





Jag tävlar om ett presentkort värt 200:- hos Egetrum i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!


RSS 2.0