oncontextmenu="return false"

Tävling


        
Jag är med och tävlar om 1000kr i kontanter hos
En Andra Chans.
 
       
Tävlingen avslutas den 26 januari kl 23.59.
Var med du oxå.
Lycka till

Julen är över

Ja nu är julen över. Mycket mat och trevligt sällskap. Paket fick man oxå, så jag antar att jag har varit snäll. Albin han fick väldigt mycket paket, pallar inte skriva det nu.

Skriver mer senare när jag har tid.



Albin på julafton på väg till farmor och farfar.



Pappa och Albin sätter ihop hans traktor.




08-12-21

Va på mammas grav idag.


Tävling


Nu har man en fantastisk chans att vinna en systemkamera, nämligen bestämt en Nikon D60. Tävlingen arrangeras av omdigitalkameror.se. Sista tävlingsdagen är den 31 december 2008. Kanske det blir just du som får fotografera in det nya året med en splittrans ny Nikon D60!

Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen.

Jordbävning

Vi har tydligen haft jordbävning i Skåne idag, dock så märkte jag inget. Det skulle ha varit mellan 4.5 till 5 på richterskalan är inte det ganska mycket?

Tips

 Om man tipsar om att färgadelinser (<--länk) på sin blogg så får man ett par färgade månadslinser i valfri färg GRATIS...  En perfekt liten julklapp till sig själv..

GratisBio.se

Bli medlem här och få gratis biobiljetter och present kort på bla. H&M.
Det ända du behöver göra är att samla poäng, vilket är väldigt enkelt.



Om du skriver eminemmelie i värare rutan så får du 75 poäng i välkomstpresent! :)

Det värkar vara väldigt lätt att samla poäng här. så ta chansen du oxå

Tävling

Vinn en kodak digitalkamera!


Va med du oxå

Gnäll gnäll och åter gnäll

Albin har en gnäll och göra allt man inte får göra dag idag. Sådana härdagar får man verkligen känna att man är mamma. Känner att jag behöver en paus från allt det här

Mössa

Här har man inte skrivigt på länge, har tappat luseten. Men jag
ska väl kunna få ihop ett par rader iallafall.
3 december idag och julen börjar närma sig med storm steg, oj kom och tänka på att vi inte har köpt en ända julklapp än. Varför säger man så varje jul, nästa jul ska jag köpa allt i tid, det blir ju aldrig så ändå.
Nej skärpning jag får dra med Daniel i helgen så vi kan börja handla lite smått.

Har beställt en mössa till Albin föressten. Har länge velat att Albin ska ha den mössan men inte velat köpa den för den kostar 200 kr och jag tycker att det är lite väl mycket för en mössa, men vad gör man inte?

Tänkte ladda upp en bild på mössan men det går ju inte. Så det får bli en på Albin istället.



Nej nu har jag pausat färdigt från mitt städande.

RSS 2.0