oncontextmenu="return false"

Torsdag

Har hänt en del sen sist jag skriv men jag pallar inte skriva allt. Kan ju berätta att vi blev på körda i lördags av en lastbil, vi stod still vi korv Eriks, Daniel gick ut o skulle     beställa så jag o Albin satt kvar i bilen o bakom oss kommer en lastbil som skulle svänga o hans bakände kör rätt i i sidan på vår bil. Kunde ju blivigt mycket värre än vad det blev, tur va det iallafall att inte Albin kom till skada.

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder men sen kom jag på att det inte är lönt för vår data kommer nog att gå i sönder när som helst. slänger in en gammal bild istället










301884-259

8 maj

Idag skulle Lilleman fyllt 1 år egentligen, men  han valde att titta ut en månad tidigare.
I måndags var vi på BVC för vikt o vaccination, lilleman väger nu 9320 och är 75,5 lång. Tisdags så va vi en sväng på öppnaförskolan sen en sväng till k-stad o köpa skor till Albin det blev ett par svarta adidas skor och ett par pax sandaller. I Onsdags så gjorde vi inte så mycket o i dag får vi se vad vi hittar på det blir till att gå ut iallafall för det är ju underbart väder ute.


Lite bilder från igår

                                                                     

                               

Tävling

image613
Jag är med och tävlar om två presentkort á 500 kr
från funkybaby.seNikitas blogg.
Var med och tävla du också!

Lite bilder

301884-269



301884-268



301884-265




                       

.....

Klockan är snart 9 o här sitter man. Valborg spenderade vi ute i blekinge eller närmare bestämt Torsö, blev lite grillat sen gick vi ner till havet en runda. Idag vet jag inte vad som händer ska iallafall handla lite.      
Skriver mer sen för Albin  är gnällig nu.. Nu gick jag.. hej hej

RSS 2.0