oncontextmenu="return false"

Onsdag

Onsdag idag o vad har hänt? jo jag har varit oss tandläkaren o dragit ut en tand jävel o det va inte skönt kan jag säga. Efter det så begav jag o Sandra ut på en shopping runda, det blev bland annat ett par byxor till mig o 2 till Albin o sen 2 tröjor till Albin som fick följa med oss hem idag. ja just det ett par skor till Albin fick oxå följa med. Nej nu ska jag kolla på fråga olle

På återseende gott folk.

Albin

här kommer ett klipp på Albin när han tar sig fram. Det blev visst lite mörkt i slutet.


Måndag kväll

Helgen har varit relativt lugn. Gedda var här en runda, vi åt mat o sen spela Daniel o Gedda biljard. Jag har hunnit med en del idag, städat o tvättat o vikit tvätt. Sen har vi hunnit handla o besöka Albins " morfar" oxå. Albin sover o Daniel är o jobbar så här sitter man själv.

Nu gick jag, Hej hej


301884-193 En trött Albin får avsluta detta inlägg.

Duktig kille

Albin han går när man håller han i en hand o står upp själv gör han oxå. Väntar på att vi ska få hem bilen så man kan åka någonstans så jävla drygt att bara sitta hemma o glo. Nej jag har inget vettigt att skriva så det är lika bra att lägga ner.

Hej hej

BVC

Det gick bra på bvc idag fast Albin hade inte gått upp så mycket , men det är nog för att han aldrig är still i en sekund. Han väger nu iallafall 9075 och är 72 lång. När vi kom hem där i från så gick vi ut en runda, det var ganska varmt när vi åkte till bvc men när vi kom hem o skulle gå ut så var det mindre varmt. I morgon blir det nog en ganska lugn dag.

Tisdag

har precis diskat o Albin har fått bada lite. tänkte jag skulle dammsuga oxå men det går inte nu för Daniel sover(han jobbar natt) så det får bli efter vi har varit på BVC.  Ska snart duscha o fixa till mig innan Albin vaknar sen bär det av till BVC kl 13.45. Sen kanske man skulle ut o gå en runda oxå det är ju ganska fint väder. Nej nu har jag inte tid o sitta här mer.

301884-112

Måndag

Japp måndag igen. Helgen har varit bra festade lite i lördags så Albin fick vara hos farmor o farfar. Söndagen var lugn kan ju säga att jag va jävligt trött men inte bakis konstigt nog. Albin hade iallafall varit duktig fast det är han för det mesta ändå. I morgon blir det vikt o läkar besök för Albins del.

301884-192Jag


301884-197Loppan♥

Den vackraste stunden i livet

Var när du kom

                            
                              Då 2385 g och 44 lång



301884-178
Nu  9075 kg 72 lång


Tiden går alldeles för fort...

Fint väder idag.

Jag o Albin har varit ute o gått en låååååmg runda i eftermiddags. Först gick vi o gungade o sen en sväng till mosters jobb (min syster) sen gick vi inom ICA o sen en promenad i skogen, skönt o röra på fläsket :) Tror att det är fel på vår våg för den rör sig inte ur fläcken, Jag vill att den ska visa min vikt innan jag blev gravid men det är väl ingen risk.


Här kommer lite bilder på min prins från idag.

301884-179


301884-185


301884-183
301884-181301884-180


Hej hej

Alla hjärtans dag

Ha en trevlig allahjärtans dag alla där ute 301884-156

Duktig kille

Idag gick Albin nästan helt själv höll bara han i en hand, han är så ivrig så han vill springa istället o det går ju inte så bra än. Nu till en helt annan sak nämligen katten, jo så här är det vi har en kastrerad hankatt som bara är inne han är väl 5-6 år skulle jag tro. Men nu till problemet han har börjat kräkas mins 2 gånger varje dag kan det va magkatarr? Han är ju kastrerad oxå  o i regel så brukar dom väl vara ganska tjocka? men inte vår katt han är smal som en pinne. Någon som kanske vet vad felett är?

301884-162
Där ser han tjock ut men det är han inte.

Sötis

¢¾301884-177¢¾

Blev inget

301884-176
Nej det blev ingen 10 månaders koll idag för läkaren va sjuk. Så istället så ska vi åka o kolla tapeter till vardagsrummet.




301884-175

Tröttis

301884-170 Albin blev himla trött efter han hade badat.


Måndag

Ida har man inte gjort så mycket mest busat med Albino, han har varit lite gnällig till o från idag o så har han haft lite feber men jag misstänker att det är fler tänder på g. i morgon ska vi på 10 månaders koll + vikt o mätning. Gissar att han ligger på 9+.

hej hej

301884-167lite suddig bild men den är tagen på mobilen+ att Albin har svårt o va still när man ska ta kort.

Albin

Albin han kryper ju inte men han  dra sig fram på rumpan, det ser så roligt ut.

301884-164


301884-165


Fredag = Helg

Tänk om man hade gått o lagt sig när Albin lagt sig , fatta vad ut vilad man skulle vara då men istället för att göra det så gör man massa annat onödigt. Albin somnade kl halv 10 i går o vaknade kl 8 i morse sen fick han välling o vi låg o mös till kl 10. I helgen så har vi inte så mycket inplanerat mer än att vi ska åka o köpa panel o kolla tapeter till vardagsrummet.
 Nej nu ska jag gå och göra något vettigt.


301884-143





Katten

Heder

Försöker göra en heder i Paint men det går ju fan inte..

Älsklingen

301884-152Busunge


301884-144



301884-149MM Gott med mat.

Helgen är över!!!!

Och en ny vecka börjar. Har inte så mycket in planerat för utom i morgon då jag o Albin ska på mammaträff på BVC.  Albin har börja vakna på nätterna igen o vill ha välling han ger sig inte fören han får det heller, iochmed att jag har svårt för att somna så tycker jag att det är väldigt jobbigt för precis när jag har somnat så vaknar Albin o sen tar det 3-4 timmar för mig att somna om igen, så mycket sömn får jag inte. Daniel kan ju inte ta han heller för han jobbar natt o på dagarna sover han.

Nu ska jag nog kolla på TV lite innan jag hoppar i sängen o ska försöka sova.

RSS 2.0