oncontextmenu="return false"

-Tävling- vinn en sommrig goodiebag!!!


f



(Tryck på bilden för att komma till tävlingen)


Tävling


Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos Annacill
i Nikitas blogg
Var med och tävla du också!

Albin












Skulle in o titta till Albin nu precis o då hittade jag han såhär





Han ligger på fel håll i sängen + att han har huvudet på 2 nallar, det ser inte skönt ut
men Albin värkar tycka det.

Sötnöten












Bvc

Albin väger nu 10185 och är 76,5 lång så nu följer han sin kurva bra igen.  D va mest d jag skulle skriva, så nu väntar nog sängen..

Natti natti

Albin



Sötis


En trött Albin
En trött Albin.





14 månader

Lill prinsen har hunnit bli 14 månader den 15/6. Nu har även tand nr 9 tittat fram. Idag ska vi till BVC för mätning o vägning  sista gången innan semestern. På onsdag ska vi till Albins gammel mormor o morfar för han fyller 85 år. På torsdag så hade jag tängt att jag skulle åka till min syster i bromölla. Nej nu får jag inte sitta här mer för Albin.

Lite bilder

♥                            


Mammas prins♥

Ny design

jag vill ha en ny design, är så trött på
denna men jag kan inte fixa en själv har inte det programmet  som man ska ha o även om jag hade det så hade det inte gått på denna data för den är gammal som gatan. Nej jag får väl fixa till mig o Albin o gå till Affären
                                                                                 
                                                                         Ha en trevlig dag i sommar värmen

En till tävling

Tävling, Vinn en rosa digitalkamera från Sony värde 1795:-

s

Tryck på bilden för att komma till tävlingen


Tävling


TÄVLA HOS TUMADRE om ett presentkort värde 300 kronor hos HARMONIBARN!
Här säljs kläder från babystorlekar upp till större barnstorlekar från märken som Armani junior, Burberry, Lacoste, Converse, Ej Sikke Lej, Marimekko, MOLO, IdaT, Plastisock, Småfolk, Nanoou, Vans, Trumpette, Ralph Lauren, Katvig, Kik Kid för att nämna några!



RSS 2.0