oncontextmenu="return false"

Fan vad trött jag är!!

Valborg idag och man är inte barnledig :/ Jaja återstår att se vad som händer i kväll. I går var jag och Albin i stan med Sandra, d blev fika på madrix ute servering: Sen gick vi en vända på stan o sen hem till henne spela lite wii och hoppa studsmatta, d va himla kul måste säga till Daniel att köpa en studsmatta, man blir väl aldrig för står för att hoppa på studsmatta va?
Nu måste jag betala räkningar,alltid lika roligt :/

Nej nu har jag inte tid mer. Slänger kanske in några bilder sen kanske

Lite bilder!!!!


Albins tårta


rutschkana som Albin fick av oss när han fyllde år


Snabbt går det




Tuffingen i sina nya solglasögon som han fick av Anton




Trehjulingen han fick av Linda och David










Albin spelar


Gräset börjar bli långt så Albin är i farten o klipper


Albin och katten






Det är ju någorlunda fint väder idag så att jag får väl ta ut Albin en runda får passa på att tvätta oxå så man kan hänga ut tvätten, Luktar mycket godare när det får hänga ute tycker jag.
Händer nog inte så mycket idag mer än att jag ska ner till blomsteraffären och köpa lite nya blommor . Nu har jag inte tid att sitta här mer, luktar inte hallon från Albin precis.

Ingen vanlig dag!!!

För det är Albins Födelsedag, hurra hurra hurra.. 2 år sen har gått sen du kom till världen, tiden bara rinner iväg. Det blir inte att vi firar idag för Daniel jobbar sent. På lördag firar vi prinsen.




♥♥♥

Någon gång måste man ju ha tur.


Jag tävlar om ett tjejpaket/killpaket från Rokcefella 
Hos
Nikita
Tävla HÄR du med!


Albin






Dagens Albin

Tröja Ed hardy
Byxor H&M
Strumpor H&M


Nu ska jag och Albin gå ut i det fina vädret.

RSS 2.0