oncontextmenu="return false"

Hår tips

Jag har ganska långt hår, men jag gör inget med det, det bara hänger där.

Kom med förslag vad jag kan göra med mitt hår. Jag är trött på att det bara hänger där.






God natt


Vad dom kan



Vad dom hittar på. En Hello kitty telefon.
Kan tänka mig att det är många yngre som vill ha en sådan

Albin på grönbete :)

Jag släppte ut Albin på grönbete igår. Här kommer lite bilder



            



Min körning blir bättre och bättre :) En vacker dag så har jag mitt körkort.
Söndagen består av mest småpill här hemma, kanske det blir en tur med bilen oxå idag. I morgon så ska vi till bvc med Albin det är dax för 18 månaders kollen, dock vet jag inte tiden så vi får ringa ner där.




Ge mig sol och värme tack.

Rosa Bandet





Nu kan du även gratis stödja ROSA bandet med ett enda litet klick skänker du GRATIS en krona till cancerforskningen .
Bra va ?

http://www.pause.se/2008/10/24/stod-rosa-bandet/

sprid denna länk vidare!!!!
Finns några dagar kvar på ROSA månaden.

sådär ja

Nu gick det att återställa allt. Får låna en design här så länge tills jag pallar göra en ny

Albin



Jag blir inte klok på kod mallarna. Jag har återställt kodmallarna 10000 gånger men inget händer. Vad kan det vara för fel?


??

Varför går det inte att återställa kod mallarna?

Någon som vet???

Nej nej och åter nej

jag råka pilla med min blogg, skit oxå, jag pallar inte ändra tillbaka allt nu, så det får va så här så länge

Gina tricot

Gina tricot har öppnat sin webshop. →här ←hittar ni den



Torsdag

Igår blev hjärtat
18 månader


Ingen rubrik

Pallar inte skriva något så här kommer lite bilder på Albin istället.


Albin har fått nya gummistövlar, Om han hade fått bestämma så hade han väl sovit med dom på




Full av bus




Jag återkommer senare med en text kanske om jag orkar

....

Känner du också för att skänka lite pengar till välgörenhet utan att egentligen ge bort dina egna pengar? Då har jag det perfekta sättet för dig här!
Nu är det nämligen så att Vattenfall skänker 20 kr till http://www.uppdragbarn.se/ för varje blogg som länkar till just den sidan. Så passa på att göra något för världen och World Childhood Foundation!



Dj Ironic - Stay with me



Bra låt

......

Varför är det alltid han som ska göra allt? Aldrig ja. Börjar bli ganska trött på detta nu.


Irriterad till tusen

RSS 2.0