oncontextmenu="return false"

Ändrar om lite

och det tar sin lilla tid

Lite bilder från Sösdala dagarna


Thea och Albin











Albin han blev tokigt när jag skulle ta bort han från bilarna, så han åkte säkert bilarna 10 gånger eller något.









Åter kommer senare




Kidnappade barn

-->LänkLänk<--

Själv vet jag inte vad jag skulle ha gjort om det hände mig.


A nej

Albin somna vid 6 tiden idag och han vakna precis hur pigg som helst, Men andra ord så betyder det att han kommer vara vaken lääänge ikväll :/

Inte bra när det blir så.
Får väl gå och underhålla han lite nu då.


Föresten så blev jag inte nyd med min design, så det är bara till att börja om

Ny design

Försöker att knåpa ihop en ny design

Tradera fynd



Nova star Hood. 259 med frakt så det blev ju lite billigare iallafall. Kostar 375 annars.


Albin sover men ska snart väcka han så vi kan gå ut en runda.  Helgen är över och man har väl inte gjort allt för mycket. Fredagen spendera jag och Albin med Sandra i Kristianstad Albin fick leka av sig på andys lekland.
Nej nu ska jag kolla vidare på tradera och se om man kan hitta mer fynd :) Skulle vilja ha lite gangstar kläder till Albin.

Vallborg har passerat

Och man blev barn ledig trots allt. Vi grilla lite hemma hos Gedda och drack gott. Dan efter så mådde jag förvånansvärt bra, vilket är konstigt då jag brukar bli bakis bara av att titta på en öl. Lördagen spendera vi med att fira hasse (albins farfar) som fyller 60 år idag. Vi åkte till kivik och åt på restaurang, maten va mindre god. Det va meningen vi skulle stanna i kivik en stund men vi åkte hem istället då Albin va helt omöjlig. Söndagen spenderades utomhus hela dagen. Nu ska jag börja med maten



RSS 2.0