oncontextmenu="return false"

Bad pojken


Min första

Min första heder i photoshop, haha jag får nog öva lite mer. Det är inte så lätt som man tror

Alla Hjärtans dag

♥Glad alla hjärtans dag alla där ute

♥♥


Fredagen den 13

Inget har hänt mig idag iallafall, men Daniel kom försent till jobbet, bildörren gick inte att stänga. Annars har det inte hänt så mycket. David va här och lekte med Albin en sväng. Albin somna vid 1 idag och han sov ända tills halv 5 så han är vaken nu och han lär väl vara det halva natten nu :/ Nej vi går hoppas han blir trött snart så man kan få lite lugn och rå.
Nej nu ska jag springa efter Albin han är som en yr höna.





Albin somna i sin stol för någon dag sen.

städa, städa och åter städa

Jag städar och Albin stökar upp igen, väldigt roligt. Undrar när det ska  sluta snöa? Vill ha sommar och sol nu men det känns väldigt långt borta nu.

Bus i snön

Jag och Albin va ute sen sväng i förmiddags. Kan ju säga att här är väldigt mycket snö.






(vår fina snögubbe. haha)



Skriver mer sen när jag har tid.

Albin




Wow Bil sa han hela tiden

Ingenting händer

En tråkig Torsdag än så länge. Albin sover så här sitter jag o gör ingen nytta. Borde kanske göra något men jag har ingen lust till att göra något, skulle helst av allt vilja dra täcket över huvudet.
Nej till och med detta va tråkigt.
Jag pyser nu Haj haj



prinsen




Photoshop

Jag försöker fixa min design i ps men det går inte för jag fattar inte ett skit av hur man gör. Så istället så får detta duga så länge.

Ingen som vill lära mig hur man gör en designe i ps?

RSS 2.0