oncontextmenu="return false"

The big city

Jag och Albin åkte in till stan idag för en fika med Sandra. Skulle egentligen inte handla något men jag kom hem med den nya mascaran som alla säger ska vara så bra och en ny jacka till Albin, ja och så en ögonfrans trimmare. Men å andra sidan så betala jag inte något på Albins jacka hade ju present kort. Albin farmor och jag o Albin va i Kristianstad i lördags, snälla farmor köpte massa kläder till Albin, om man handlade för över 400 kr på H&m så fick man ett presentkort på 100 kr.

Tävling hos Nikita

Jag tävlar om ett presentkort värt 250:- att shoppa för i Gangstars webshop
hos Nikita
Tävla HÄR du med!


Tisdag

Pallar inte skriva så jag slänger upp lite bilder istället.


Måste ju åka lite bil när man har varit och handlat.


ute i det fina vädret.




Våren kom och försvann lika snabbt igen.


Åka bil är roligt.


Hjälper mamma att städa.


Sen måste man ju hjälpa pappa med bilen oxå.


Provar farfars glasögon


recept på god smörgåstårta med räkor önskas

Ja som rubriken lyder, har ni några goda recept ni vill dela med er av? Albin fyller ju 2 i april så jag måste börja öva och göra smörgåstårtor. Har aldrig gjort det innan så någon gång måste ju va den första. Vill ju inte förgifta gästerna haha.

Måndag

Helgen har varit bra. I fredags va jag och Albin i bromölla hos min syster, så Albin fick leka med Cassi och kevin. Lördags så va vi hos min andra syster  på lite fest, hon fyllde år den 5 mars hela 29 år.
I söndags så hände det inte så mycket mer än att min loppa fick maginfluensa så synd om han. Tack och lov så har han inte spytt sen i går middag.
Slänger in lite bilder från i fredags




Albin i fredags.


Cassandra och kevin


Kevin och Albin


Cassi & Albin


Barnen sjunger blinka lilla stjärna.



En dålig liten Albin i söndags.

Albin dansar


030309

Tisdag idag och inget inplanerat. Min syster  smsa mig i går och fråga om jag ville följa med till Malmö och bli fotograferad, självklart så vill jag det, vem tackar nej till  det?. Modell för en dag, ja tack. Daniel tyckte det va en mindre bra, han sa vad i helvete ska du med sådana bilder till? Jag tror att man måste vara tjej för att förstå :)
Nej nu ska  jag fortsätta jaga Albin som är överallt och ingenstans samtidigt

Hej så länge


RSS 2.0