oncontextmenu="return false"

Nu har man fixat färdigt

bloggen men d blev inte bra. Jag vill ha tillbaka min gamla, men jag pallar inte att ändra tillbaks d tar ju skit lång tid. I morgon är det dax för vägning o mätning igen av Albin, ska kolla så han inte har gått ner mer i vikt. Idag så har vi varit i K-stad och kolla golv som vi ska ha i Albins nya rum.Han har ju inget eget rum nu, så vi har delat av vardagsrummet o gjort d till 2 rum istället sen flyttar vi in vardagsrummet till vårt gamla sovrum så länge tills vi har gjort i ordning ovanvåningen. Ja sen har d väl inte hänt så mycket mer än att jag har varit i stan o solat vilket var väldigt skönt.

Nu ska jag gå o dricka en cola o glo på tv. Heh Hej

Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0