oncontextmenu="return false"

Lördag!!!!

Ja vad har man gjort i veckan? I Måndags så va jag i stan med min syster o handla lite kläder men jag handla mest till Albin som vanligt :). I tisdags så kommer jag inte i håg vad jag gjorde, Minne som en guldfisk. I onsdags så va jag på min mammas grav o gjorde fint. I torsdags så va jag i bjärnum hos min lilla syster som fyllde 12 år. I Fredags så gjorde jag inte så mycket, va bara hemma hos Albins Farmor o farfar. O idag så städar jag, tänkte städa hela huset med början på toaletten. Nu sitter jag här med ett glas cola o pausar lite. Albin har precis somnat.



Nej jag får väl fortsätta med min städning..



HEJ HEJ

Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0