oncontextmenu="return false"

Så trött på detta nu........

Jag gör samma saker dag in o dag ut. Vaknar o går upp o ger Albin mat leker lite med han, sen sätter jag han i sin gåstol som han tycker om. Ja sen sätter jag mig framför datan o kollar på samma sidor dag ut o dag in. Är så otroligt trött på detta nu. har inte så mycket kompisar heller o dom man har träffar man nästan aldrig. Visst jag går på föräldraträff men där träffas man ju bara 1 gång i månaden typ. Skulle jag haft körkort så tror jag att d hade varit en annan sak, för då kan jag ju köra var fan jag vill utan att vara beroende av Daniel. Nej Emmelie tag tag i detta nu, gör något av ditt liv. Fast d är lättare sagt än gjort.

Tur att man har Albin annars hade man väl gått under

Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0