oncontextmenu="return false"

Lördag!!!!

I går blev det en tripp till ullared, kom hem med ganska så mycket faktiskt men mest till lilleman. Som vanligt så köpte jag för små kläder men jag ska kunna ha dom någon gång för jag SKA gå ner alla mina kilo som jag gick upp med Albin. Idag är det ju skit fint väder så det blir nog att vi grillar lite i kväll o tar en öl eller 2.

Hatar att kolla mig i spegeln nu för tiden, tänker hur har detta gått till, jo det är en liten Albin som har gjort detta men han är ju ändå 1 år nu så man tycker att det ska ha försvunnit vid det här laget. Säger man inte att det tar 9 månader att gå upp o 9 månader att gå ner?. såg många i går i ullared som precis hade fått sina barn o dom va tråd smala, o varför kan inte jag oxå bli det?


301884-257


Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0