oncontextmenu="return false"

Tisdag

301884-239Så där ja nu kan man blogga igen, har ju inte funkat sen i fredags tror jag. I lördags blev d lite partaj sjöng lite singstar o drack lite, dock blev det inte allt för mycket dricka för min del för jag hade en sådan jävla huvudvärk men det var ju bara bra att det blev lugnt för vi skulle ju hämta lilleman hos mormor o morfar dan efter.
Idag har man gått ganska mycket fram o tillbaka, förs i morse så gick vi till öppnaförskolan sen till affären sen gick vi hem så lilleman kund få lite mat i magen o en sov stund o sen efter det så traska vi ner till BVC för en sista föräldra träff sen har vi mest varit ute har bland annat planterat om mina blommer.
                                                                       

(Så här glad kan man vara innan läggdax)                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: * saandraa *

tack så jättemycket! =)

2008-04-02 @ 10:21:19
URL: http://zandiiie.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Barn under 1 år och vuxna är det gratis för och annars 95 kr tror jag!! Hoppas att ni har en fin onsdag!

2008-04-02 @ 14:15:31
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0