oncontextmenu="return false"

Nicole Richie har blivigt mamma


Nicole Richie med pojkvännen Joel Madden. Foto: AFP-GETTY IMAGES



Nicole Richie och hennes pojkvän Joel Madden blev under fredagen stolta föräldrar till en liten flicka.

"Den vackra, friska lilla flickan har lämnat sjukhuset tillsammans med sina lyckliga föräldrar", säger en källa till tidningen People.

Flickan, som fått namnet Harlow Winter Kate Madden, föddes på Cedars-Sinai Medical Center i Los Angeles.

Nicole Richie som är känd för sin vilda uppväxt, sa under sin graviditet att tanken på att bli förälder har gjort henne mer mogen.


- När jag fick reda på att jag var gravid kände jag ett behov att lösa de konflkter som jag har haft med mina föräldrar under de gångna åren, för ni ska veta att jag har utsatt dem för mycket, säger Nicole Richie till People.


Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0