oncontextmenu="return false"

Promenad

Ja idag händer inte så mycket, Albin farfar kommer hit o fixar med Albins nya rum som nästan är klart ska bara målas o sättas på lister. Jag o Albin ska ut o gå en runda med min syster, skönt o komma ut o röra på fläsket :) . Mitt  nyårs löfte var ju att jag skulle gå ner i vikt men det funkar inte som jag vill, det är ju skit svårt att låta bli allt onyttigt men skam den som ger sig, allt ska bort förr eller senare.

Nej nu ska jag gå o sminka mig o ta på Albin kläder sen bär det ut en runda


                                                                                      Hej hej!!!!!!!


                                                                             

Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0