oncontextmenu="return false"

Kattungar

Titta här vad jag och Albin har hittat



En har problem med sitt ena öga, men jag har tvättat rent det nu. vet inte vad det kan vara men det klibbar ihop.


Denna är skit söt med en svart fläck på huvudet och en svart svans.

Vi kan ju inte ha kvar alla, så vi får skänka bort dom när dom är 12 veckor gammla ja förutom den gul vit svarte  för den måste jag ha kvar :)

Nej nu ska jag gå och byta blya på Albin här , det luktar inte hallon här precis.

Hej hej

Ingen som vill ha en kattunge föresten?

Kommentarer
Postat av: Hanna

jo det vill jag, men det beror på när de är 12 veckor.....=)

2008-07-10 @ 19:36:16
Postat av: Linda

Dina kattungar är nog nästan sötare än mina. Gillar de gula...fast nu ska vi inte ha fler, har många nog

2008-07-18 @ 12:23:53
URL: http://lindas-lantbruk.se/bloggen/

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0