oncontextmenu="return false"

Måndag kväll

Helgen har varit någorlunda lugn. Fredags gjorde jag inte så mycket. I lördags så va vi hos min syster o Daniels bror, ganska roligt faktiskt att min syster är tillsammans med Daniels bror. I söndags så åkte vi o tittade på en cheva van, den va fin i lacken men förövrigt så va den inte så fin , så vi köpte inte den. I dag har vi varit i Helsingborg det är ju tvunget att gå in till väla då, hitta lite fint till mig o Albin, sen när vi kom hem så stack Daniel till Malmö skulle kolla på en van, men han kom minsann hem med den oxå.
nej nu ska jag nog krypa ner i sängen o kolla lite på TV.

Hej Hej

301884-203

Kommentarer
Postat av: miian

-hej!välkommen till oss ;)
Vilken charmknutte till son du har,sååå söt!
Stegräknaren har man på sig hela dagen,så bara hojjta till om/när du är med =)
kram från oss

2008-03-11 @ 10:27:03
URL: http://miian.blogg.se

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0