oncontextmenu="return false"

Öppna förskolan

Idag har jag varit med Albin på öppna förskolan, skönt o komma ut lite o träffa andra mammor sen tyckte nog Albin att det va kul o leka med alla barn.  sen efter det så traska vi vidare till blomsteraffären o köpte lite tulpaner.Har även varit hos tandläkaren idag så nu är man 750 kr fattigare :(
 I morgon så ska jag bege mig ut på en lånnng promenad om vädret tillåter, har beställt mig en stegräknare oxå men den kommer väl inte än så jag får använda mig av den gamla. Har även hunnit diska o dammsuga idag oxå så himla duktig jag är alltså :)
Nu väntar sängen snart tror jag, ska bara vänta tills Albin har somnat, han ligger i sin säng o "pratar en massa i stället för att sova  min lilla trollunge.

Hej hej.301884-174
                        ( gammal bild på Albin när han sitter i sin gå stol, han använder inte den mer)

Kommentarer
Postat av: miian

Lowa är född 23December så hon är "bara" 2,5 månader ;)
välkommen till tävlingen!!!

2008-03-12 @ 08:58:58
URL: http://miian.blogg.se

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0