oncontextmenu="return false"

Tisdag

Vaknade för 1 timme sen av att Albin satt o pratade i sängen, när jag skulle ta han så hade han tagit av sig sin blya busungen. Idag är det nya tag med stegräknaren jag Ska gå över 10000 steg idag om jag så ska behöva gå in till Hässleholm o vända, ha ha nej det var kanske till att ta i men. Har läst att ska man gå 10000 steg så ska man gå ca 6-7 km det borde jag ju klara av tycker man det är ju trots allt ganska fint väder fast snön ligger kvar. Nej nu ska jag gå och fixa till mig o Albin sen bär det nog av på en liten promenad fast jag vill egentligen inte för jag tycker det är så j*vla tråkigt att behöva gå själv.    Var är våren?

Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0