oncontextmenu="return false"

Var tog våren vägen??

Igår sa jag till Daniel att i morgon blir det nog fint väder men när jag vaknade idag o titta ut genom fönstret så snöar det, jävla piss jag som trodde att vi skulle slippa snön. Idag händer det inte allt för mycket ska handla o lite så sen får man väl plocka undan lite o städa här, tycker att jag damsugar var o varannan dag men så är det väl när man har har en katt som hårar ner o en Albin som smular ner, han har fått dille på rån nu så han ska helst ha ett i handen hela tiden.  Får se om det blir någon promenad idag, så jävla tråkigt när det är sådant piss väder.


(Hår bollen)                                                          (smul pojken)
                                        

Kommentarer
Postat av: Tösens M a m m a

Här snöar det med...jag vill ha vår nu juh...

2008-03-17 @ 15:19:58
URL: http://bomullstussen.webblogg.se

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0