oncontextmenu="return false"

Fan vad trött jag är!!

Valborg idag och man är inte barnledig :/ Jaja återstår att se vad som händer i kväll. I går var jag och Albin i stan med Sandra, d blev fika på madrix ute servering: Sen gick vi en vända på stan o sen hem till henne spela lite wii och hoppa studsmatta, d va himla kul måste säga till Daniel att köpa en studsmatta, man blir väl aldrig för står för att hoppa på studsmatta va?
Nu måste jag betala räkningar,alltid lika roligt :/

Nej nu har jag inte tid mer. Slänger kanske in några bilder sen kanske

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

hoppas du får dig en trevlig valborgs kväll nu

2009-04-30 @ 11:51:58
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Millan

Man blir aaaaldrig för gammal för studsmatta, jag lovar :) Dessutom, har man barn så kan man ju alltid skylla på att man hoppas för deras skull ;)

Du har en trevlig blogg, kika gärna in hos mig och kolla in min tävling!

Ha det fint! Millan

2009-05-03 @ 21:35:47
URL: http://macmillan.blogg.se/

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0