oncontextmenu="return false"

Skol starten är nära

På fredag är det inskrivning och på Måndag börjar jag :) Nu till det krångliga, Albin har hamnat i kö till dagiset vilket inte ä r så bra med tanke på att jag börjar på måndag. Jag har ringt som en galning till dagiset men det är ingen som vill prata med mig :( får väl försöka ett par ggr till idag sen ger jag upp, får fortsätta att trakassera dom i morgon igen.
Idag händer inte så mycket, ska ta tag i städningen snart. I morgon tror jag att jag och Albin åker in till stan, hässleholmsfestivalen börja nämligen då :)

Nej nu får jag ta tag i städningen och ge Albin lite mellanmål.


                                                                                  


Kommentarer

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0