oncontextmenu="return false"

Måndag

.Albin sitter och kollar på bolibompa nu. Så då passar jag på att skriva lite. Måndag idag och inget vidare väder, så då får man passa på att städa. Snart börjar man plugga, jag längtar faktiskt lite efter det har ju inte pluggat på en massa år nu fast å andra sidan så är det rätt skönt att vara hemma med. Nej men det ska faktiskt bli kul att få komma ut och träffa lite folk. Ska ringa till dagiset nu i veckan och höra hur det går, skicka ju in ansökan för någon vecka sedan, men har inte hört något, men det är ju semester och allt nu så man får kanske vänta i någon dag.

Skriver mer sen när det händer något


  










 


Kommentarer
Postat av: moonzanna

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-21 @ 23:25:20
URL: http://moonzanna.se

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0