oncontextmenu="return false"

Lunginflammation

Natten till fredags va ingen höjdare här hemma. Jag va helt säker på att Albin hade fått svininfluensan, han snorade hade feber och hostade + att han kräkte. Så i fredags åkte vi iväg med han till vårdcentralen här i sösdala. Docktorn kom snabbt fram till att han hade lunginflammation, stackars lilla ♥. Han skrev ut medicin till han, som han ska ta 3 ggr om dagen. I början va det ett hetvete att få i han det, men nu går det mycket bättre. Det känns ju för jävligt att man måste behöva hålla fast han och tvinga i han medicinen, men man är ju så illa tvungen.

Så vår helg har spenderats inomhus, men idag så tänkte jag att vi ska gå till farmor ett tag, han måste ju få lite frisk luft oxå. 


                                                          

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch vad otäckt! Jag är glad att barn inte är i riskgruppen.

2009-10-27 @ 07:55:23
URL: http://pilia.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Tjaaoo :)

Läget med dig? ;D

Ha en bra dag!

Kraamar :D:D

2009-10-27 @ 11:47:38
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Nikita

Grattis du har vunnit presentkort hos Egetrum,

var snäll och mejla mej

[email protected] så att jag får din mailadress, blogg.se strular så jag kan ej komma åt kommentarerna då ja är inloggad å se mejladresserna.

2009-10-27 @ 20:43:32
URL: http://nikital.blogg.se/

skriv:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
class=egetnamn">
Trackback
RSS 2.0